maandag 27 augustus 2012

tag: voor ik dood ga

Op de site van Teske zag ik deze tag. Echt een perfecte tag voor mij: ik houd van weheartit en ik houd van nadenken over later, hihi. Dus hier is mijn bucket list!



Need to say more? Ik denk dat bijna elk meisje dit wel wil, ik bedoel wie houdt er nou niet van schoenen hihi. Sowieso vind ik een mooie kast of kamer, ingericht met al je schoenen super mooi staan en nooit weten welke schoenen je moet kiezen omdat je er zo veel hebt, tja dat zou ik ook helemaal niet erg vinden hoor!


Dit lijkt me gewoon heel gaaf om te doen. Het gevoel om een lief berichtje aan een ballon te hangen en dat iemand anders dat dan vindt, gaaf!


Ik denk dat ik dit een van de belangrijkste dingen vind die ik later nog wil doen: kinderen die het niet zo goed hebben helpen, en eigenlijk maakt het me dan niet uit waar. Soms zijn dit soort dingen namelijk dichterbij dan je denkt.


Dit is een van de dingen waar heel veel meisjes van dromen denk ik, de perfecte bruiloft met de perfecte man. Let's just marry baby! :)


Kunnen lopen op hoge hakken, dat gaat nog wat worden want op het moment kan ik dat helemaal niet hihi. Sleehakken zijn niet zo heel lastig maar hakken zoals je in het plaatje ziet, dat duurt lang voordat ik het kan maar het is wel iets wat ik graag wil leren!


Dit wil ik binnenkort gaan doen. Het lijkt me echt gaaf om een brief te schrijven of misschien een filmpje te maken en het over een lange tijd te lezen of te kijken. Om te zien hoe ik over 10 jaar verandert ben, om te kijken waar ik toen mee bezig was, dat lijkt me wel wat...


Ik hoop dat ik ooit zo'n iemand vind :).


De wereld afreizen en verschillende landschappen, mensen en culturen zien... Dat staat zeker in mijn top 3 dingen van mijn bucket list!


Oké, ik wil niet alleen een kamer vol schoenen maar ook een kamer vol kleding hihi.


Weg, naar een ander land. En dan vooral Engeland, Londen om precies te zijn! Het lijkt me zo gaaf om daar te studeren en een leven op te bouwen! Eigenlijk lijkt New York me misschien nog wel leuker, maar dan ben ik net ietsje te ver van mijn familie en vrienden hier in Nederland.


Just one of my dreams!!!


In Londen dan he :).


Kamperen, of sowieso op vakantie, met mijn beste vriendinnen... Lijkt me super!

Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen die ik ooit in mijn leven wil doen, maar ik kan natuurlijk niet alles opnoemen!
Wat staat er op jouw bucket list?

1 opmerking:

  1. Hallo!

    Ik heb een soortgelijk artikel geschreven:
    http://hetlevenvaneenrechtenstudent.blogspot.nl/2012/10/try-before-i-die.html

    Groeten

    Thomas van
    http://hetlevenvaneenrechtenstudent.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen