maandag 11 juni 2012

My Favourites: tv programma's ♡♡♡

hee,
Ik kijk best veel tv series, maar er zijn er 3 die ik echt non stop zou kunnen kijken, wil je weten welke?



De eerste serie die ik graag kijk: GTST! Daar valt denk ik niet zo veel over te vertellen, want bijna iedereen kijkt dit! I just love it en als ik het een keer gemist heb kijk ik het ook altijd terug.

Ook kijk ik graag Gossip Girl. Het is wel heel jammer dat dit niet in Nederland op tv komt! Maar het is wel handig dat ik dan kan kijken wanneer ik maar wil, ik ben nu ergens in het midden van seizoen 2 en als ik tijd over heb ga ik ook meestal lekker Gossip Girl kijken want ik vind het echt heel erg leuk!

Van mijn 3 lievelings series is Pretty Little Liars toch echt wel de leukste. Het is heel spannend en ik zit ook elke keer af te wachten wanneer de volgende aflevering online komt. Het nadeel is alleen wel dat het niet in Nederland op tv komt, ik hoop echt dat dat nog een keer gaat gebeuren! Een paar maanden geleden ben ik begonnen met Pretty Little Liars kijken en samen met mijn vriendinnen kijken we nu elke keer! Woensdag is seizoen 3 begonnen en ik kan echt niet wachten tot het weer woensdag is want dan kan ik weer verder kijken! I love it sooooo much!


Naar welke series kijken jullie?
xo Stella

2 opmerkingen: