vrijdag 2 maart 2012

wat heb ik allemaal gekocht in de vakantie? shoplog!

Heeee,
Deze vakantie ben ik een paar keer shoppen. Dus ik dacht laat ik is een shoplog maken!

Bij de kruitvat kocht ik...

- Nivea double effect extreme waterproof oogmake-up remover voor €5,99
- 2 Bourjois deo's, de prijs weet ik niet meer.
- 3 nagellakjes van Catrice: 860 Browno Mars, 680 Khaki Perry, 420 Dirty Berry voor €2,50

Ook heb ik nog wat nieuwe kleding geshopt (alleen weet ik hier de prijzen niet meer van).

De schoenen zijn van het merk Monshoe.

Dit kocht ik bij de Sting...


Als laatste heb ik deze broeken bij de WE gekocht...



Dat is alles wat ik tot nu toe heb gekocht in de vakantie!
xxxx Stella


3 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Ik vind vooral je jasje en spijkerblouse van de Sting heel gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love denim shirt!!! visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo Marika

    BeantwoordenVerwijderen